FeckThat.com - Shoot the breeze  

Go Back   FeckThat.com - Shoot the breeze > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.51 seconds.
Search: Posts Made By: Lord Raath
Forum: Sex, Drugs and Rock & Roll 16-03-2006, 00:55
Replies: 116
Views: 5,955
Posted By Lord Raath
I plan on going for a little walk. Then I will...

I plan on going for a little walk. Then I will head home, change my cloths and go for a little drink.:D
Forum: Light Humour 15-03-2006, 21:24
Replies: 29
Views: 1,922
Posted By Lord Raath
Walk a mile. Then judge you.

Walk a mile. Then judge you.
Forum: Forum Feedback 15-03-2006, 05:32
Replies: 34
Views: 3,367
Posted By Lord Raath
Yup, left of the Scroll Lock key, right of F12.

Yup, left of the Scroll Lock key, right of F12.
Forum: Sex, Drugs and Rock & Roll 14-03-2006, 19:49
Replies: 20
Views: 2,377
Posted By Lord Raath
You scored 70% (7 out of 10 correct). Didn't...

You scored 70% (7 out of 10 correct).

Didn't know where he was born, when he died or what his name was.
Forum: Sex, Drugs and Rock & Roll 14-03-2006, 01:51
Replies: 71
Views: 16,457
Posted By Lord Raath
"Take off and nuke the whole place from orbit....

"Take off and nuke the whole place from orbit. It's the only way to be sure."

-Aliens
Forum: Sex, Drugs and Rock & Roll 13-03-2006, 22:42
Replies: 20
Views: 3,417
Posted By Lord Raath
Don't remember exactly why I signed up. Used to...

Don't remember exactly why I signed up. Used to read it because it was the FreakFM Board, probably signed up to reply to something. Stupid brain! Getting old...
Forum: Sex, Drugs and Rock & Roll 18-10-2005, 18:45
Replies: 21
Views: 1,873
Posted By Lord Raath
Nah, wouldn't drink that crap. Not ever.:evil: ...

Nah, wouldn't drink that crap. Not ever.:evil:






Unless it was free...
Forum: Sex, Drugs and Rock & Roll 18-10-2005, 15:45
Replies: 25
Views: 2,255
Posted By Lord Raath
That I understand, cheers Pablo!:square: ...

That I understand, cheers Pablo!:square:

Still can't figure out No Comment's solution though...:nope:
Forum: Sex, Drugs and Rock & Roll 18-10-2005, 14:52
Replies: 25
Views: 2,255
Posted By Lord Raath
The first time we weigh the coins we get the...

The first time we weigh the coins we get the scales to balance, so we know the counterfeit is one of the remaining six. When we weigh the second time we get the scales to balance, so we know the...
Forum: Sex, Drugs and Rock & Roll 18-10-2005, 12:54
Replies: 25
Views: 2,255
Posted By Lord Raath
But what if both the first and the second use of...

But what if both the first and the second use of the scales resulted in a balance?
Forum: Sex, Drugs and Rock & Roll 18-10-2005, 11:47
Replies: 25
Views: 2,255
Posted By Lord Raath
Ok, you can get it down to three coins and have...

Ok, you can get it down to three coins and have one go left with the scales, no problem as far as there. However I don't see how you figure out the counterfeit with only one more use of the scales....
Forum: Sex, Drugs and Rock & Roll 17-10-2005, 13:48
Replies: 410
Views: 17,267
Posted By Lord Raath
How about all of them? "Yer wan down the...

How about all of them?

"Yer wan down the road was calving, she spawned a sprog there a few days ago. I've lost count of the size of her litter..."
Forum: Sex, Drugs and Rock & Roll 17-10-2005, 13:42
Replies: 15
Views: 1,223
Posted By Lord Raath
Bang on bud. What experiment you are doing, how...

Bang on bud. What experiment you are doing, how you plan on doing it and what you expect the results to be. With any luck your summary should start with, "As expected, the results showed..."., as...
Forum: Sex, Drugs and Rock & Roll 17-10-2005, 13:32
Replies: 410
Views: 17,267
Posted By Lord Raath
I like the word sprog. "Wee sprogs." I dunno,...

I like the word sprog. "Wee sprogs." I dunno, sounds ok to me...
Forum: Sex, Drugs and Rock & Roll 14-10-2005, 12:30
Replies: 81
Views: 6,556
Posted By Lord Raath
Tea is the job! :square:

Tea is the job! :square:
Forum: Sex, Drugs and Rock & Roll 14-10-2005, 11:11
Replies: 3
Views: 605
Posted By Lord Raath
Are we???:confused:

Are we???:confused:
Forum: Sex, Drugs and Rock & Roll 13-10-2005, 19:07
Replies: 27
Views: 1,460
Posted By Lord Raath
The roof of your mouth has too much self respect...

The roof of your mouth has too much self respect to allow marmite to stick to it...

:P
Forum: Sex, Drugs and Rock & Roll 13-10-2005, 17:24
Replies: 27
Views: 1,460
Posted By Lord Raath
I wouldn't eat a Dung Beetle either.

I wouldn't eat a Dung Beetle either.
Forum: Sex, Drugs and Rock & Roll 13-10-2005, 17:23
Replies: 69
Views: 2,582
Posted By Lord Raath
Vote for me. Once my Democratic Dictatorship is...

Vote for me. Once my Democratic Dictatorship is up and running I promise to shoot at least half the people in prison.
Forum: Sex, Drugs and Rock & Roll 13-10-2005, 16:57
Replies: 69
Views: 2,582
Posted By Lord Raath
If they shot half the people in prison there...

If they shot half the people in prison there wouldn't be an overcrowding problem.
Forum: Sex, Drugs and Rock & Roll 13-10-2005, 16:04
Replies: 69
Views: 2,582
Posted By Lord Raath
Yup. Lots of space in prison. Place is...

Yup. Lots of space in prison. Place is practically famous for it!
Forum: Sex, Drugs and Rock & Roll 13-10-2005, 13:16
Replies: 27
Views: 1,460
Posted By Lord Raath
Evil. Pure Evil. I loath it.:evil:

Evil. Pure Evil. I loath it.:evil:
Forum: Sex, Drugs and Rock & Roll 13-10-2005, 12:35
Replies: 69
Views: 2,582
Posted By Lord Raath
...have always been refered to as "Paulrats" by...

...have always been refered to as "Paulrats" by my buddies and I.
Forum: Sex, Drugs and Rock & Roll 11-10-2005, 16:02
Replies: 32
Views: 2,054
Posted By Lord Raath
Lol, sorry happy, I can see now why my...

Lol, sorry happy, I can see now why my explanation made absolutely no sense to you!:D Re-reading the origional post I see that Pablo did specify a "tip-scale", but that may only have been clarified...
Forum: Sex, Drugs and Rock & Roll 11-10-2005, 15:17
Replies: 32
Views: 2,054
Posted By Lord Raath
Happy, are you even reading our posts?:confused:...

Happy, are you even reading our posts?:confused: I really don't know what else to add...
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT +1. The time now is 08:09.


Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
© feckthat.com 2002 - 2008